zondag 22 november 2009

Maskerade

Wat was dat leuk, de Maskerade in Blerick. Een hele aparte ervaring die ik niet had willen missen. Maar, het was ook wel moeilijk in de studio zo voor het eerst foto's maken van een model wat je zelf moet sturen. Ik heb gemerkt dat als ik het tegelijkertijd moet doen dat ik een beetje blokkeer betreffende mijn aanwijzingen naar het model toe. Ik weet niet goed hoe ik ze neer moet zetten. Als ik niet achter de camera sta heb ik daar minder moeite mee.

Dit is het resultaat van mijn eerste echte photoshop ervaring. Het is een gok maar zo'n 60 uur zit er wel in. Resultaat is dat ik wat handiger geworden ben in het bewerken van mijn foto's.





Dit was wel een heel apart gedeelte van het bodypainting, nl met blacklight verf. Hier mocht dus niet geflitst worden.



Hier is een bodypainter met zijn model bezig. Ik vind het wel een mooie foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten